Enea Operator wprowadza kolejne ułatwienia dla Klientów
Wykaz miejscowości objętych awariami w przypadku wystąpienia silnych burz i wichur, informacje o odwołanych pracach planowych oraz uruchomienie portalu przyłączeniowego, to ułatwienia jakie Enea Operator wprowadziła dla swoich Klientów. Dzięki nim, za pośrednictwem strony internetowej www.operator.enea.pl, Klienci będą mogli szybko i wygodnie uzyskać ważne informacje o dostawach prądu oraz złożyć wnioski dotyczące przyłączenia.
Silny wiatr, burze i wichury to najczęstsze przyczyny występowania masowych awarii energetycznych. Po ich przejściu bywa, że nawet kilkadziesiąt tysięcy Odbiorców zostaje pozbawionych dostaw energii elektrycznej. Wielu Klientów niemal jednocześnie próbuje dodzwonić się pod numer pogotowia energetycznego 991. Tak duża liczba telefonów sprawia, że system głosowy informujący o utrudnieniach oraz konsultanci nie są w stanie obsłużyć wszystkich połączeń. Dlatego też Enea Operator uruchomiła specjalną zakładkę, która będzie dostępna na stronie www.operator.enea.pl w przypadku występowania rozległych awarii energetycznych.
Wchodząc na stronę Enei Operator automatycznie wyskakiwać będzie odrębne okienko. Po kliknięciu na nie będzie można uzyskać informacje o awariach na interesującym nas obszarze. W przypadku braku prądu, za pomocą np. smartfona będzie można sprawdzić czy awaria z naszego miejsca zamieszkania lub pracy jest już zgłoszona. Jeżeli w wykazie będzie interesujący Klienta adres, nie będzie on musiał już próbować dodzwonić się pod numer alarmowy. To z kolei powinno odblokować Call Center i umożliwić zgłaszanie np. przypadków zagrożenia zdrowia lub życia.
Spółka, jako pierwszy Operator Systemu Dystrybucyjnego w kraju, wprowadziła również system informowania o odwoływaniu planowych wyłączeń prądu. Klienci otrzymują już informacje nie tylko o planowanych przerwach w dostawie energii, ale również o tym, że mimo wcześniejszych zapowiedzi, prace się nie odbędą. Informacje o odwołanych wyłączeniach planowych można znaleźć na stronie internetowej www.operator.enea.pl, poprzez bezpłatny newsletter oraz na infolinii operatorskiej (61 850 40 00) i pod numerem pogotowia energetycznego 991.
Przypomnijmy, że Klienci z północno-zachodniej Polski mogą również korzystać z uruchomionego przez Eneę Operator Portalu Przyłączeniowego. Teraz wnioski można składać za pośrednictwem Internetu, siedząc wygodnie w domu. Platforma, która jest elektronicznym, przyłączeniowym biurem obsługi Klienta, jest już dostępna na stronie www.operator.enea.pl lub bezpośrednio pod adresem przylaczenia.operator.enea.pl. Portal umożliwia Klientom złożenie wniosków m.in. o określenie warunków przyłączenia, o zwiększenie mocy, o rozdział lub scalenie instalacji dla obiektów istniejących czy śledzenie postępu prac związanych z procesem przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Enei Operator.
Podziel się na: