teaser.jpg
Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne

Wystartował eBOK dla Klientów MPEC

Po odbiorcach energii elektrycznej na obszarach szczecińskim i bydgoskim, teraz także odbiorcy ciepła systemowego obsługiwani przez białostocki MPEC mogą korzystać z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Właśnie uruchomiliśmy dla nich ten nowy kanał komunikacji.

Za pośrednictwem eBOK można na bieżąco sprawdzać zużycie energii cieplnej, śledzić stan swoich zobowiązań i odczyty układów pomiarowych w budynkach, skorzystać z uproszczonej analizy zużycia energii cieplnej i zgłosić problemy w dostawie ciepła, którymi zajmą się specjaliści MPEC.

Po zalogowaniu się chętni mogą bezpłatnie pobrać eFakturę, która zastępuje dokument papierowy. Dla wygody Klientów, na wskazany przez nich adres e-mail, system dostarczy powiadomienie o wystawieniu eFaktury.

eBOK to najprostsze i najwygodniejsze narzędzie komunikacji firmy z jej Klientami. Jest czynny 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku.