Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne
Nowy serwis www.enea.pl
W ślad za odświeżeniem logo i nową strategią marki, Enea zmienia swój serwis internetowy. Strona www.enea.pl, zyskała nową szatę graficzną, rozbudowane moduły dla Klientów indywidualnych i biznesowych. Docelowo serwis zintegruje strony internetowe wszystkich spółek Grupy.
Serwis został zaprojektowany z myślą o wygodzie obecnych i przyszłych Klientów Enei. Zgodnie z najnowszymi trendami, charakteryzuje się prostą, intuicyjną i przyjazną użytkownikowi nawigacją. Ma ergonomiczny interfejs, precyzyjną nawigację i architekturę informacji. Jest atrakcyjny wizualnie, nie przeładowany treścią.
"Zależy nam na tym, żeby nowa strona służyła przede wszystkim naszym Klientom. Dlatego zapewnia prosty dostęp do wyszukiwania najlepszych ofert, formularzy kontaktowych, dokumentów i subskrypcji newslettera. Jest nowoczesna, intuicyjna, funkcjonalna i przyjazna dla użytkowników" – mówi Grzegorz Kinelski, wiceprezes Enei.
Klient z łatwością może znaleźć interesujący go produkt i poznać wszystkie najważniejsze korzyści oraz szczegóły oferty. W ciągu najbliższych miesięcy serwis będzie efektywnie powiązany z systemami informatycznymi wspierającymi sprzedaż i obsługę Klienta. Już dziś specjalny konfigurator umożliwia dobór najkorzystniejszej oferty. Pojawiły się też nowe narzędzia, wspierające komunikację z mediami i inwestorami.
Strona została przygotowana w technologii responsywnej, czyli dostosowuje się do rozdzielczości ekranu, na którym jest wyświetlana. Serwis jest dostępny na wszystkich urządzeniach mobilnych.
Mając na względzie zróżnicowany i międzynarodowy charakter akcjonariatu Enea SA, jak również postanowienia Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW, Enea SA zapewnia dostępność swojej strony internetowej również w języku angielskim. W przypadku wystąpienia wątpliwości interpretacyjnych pomiędzy tekstem w języku polskim i angielskim, rozstrzygające znaczenie ma tekst sporządzony w języku polskim.