Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne
Identyfikacja wizualna Grupy Enea
Nowa Księgę tożsamości marki Enei określa podstawowe elementy systemu identyfikacji wizualnej marki, takie jak wersje dopuszczalne stosowania znaku firmowego, kolorystyka i konstrukcja logotypu Enei, typografia, wzory wizytówek, papieru firmowego, prezentacji, teczki, stopki mailowej, oznakowanie siedzib, czy oznakowanie samochodów.
Kluczową zmianą jest fakt, iż od tej pory wszystkie spółki będą posługiwały się jedną marką – Enea, która zastąpi dotychczasowe logotypy spółek zależnych. Wyjątek stanowi Enea Operator posługujący się odrębnym logotypem z uwagi na wynikający z uwarunkowań prawnych rozdział sprzedawcy i dystrybutora energii.
Mając na względzie zróżnicowany i międzynarodowy charakter akcjonariatu Enea SA, jak również postanowienia Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW, Enea SA zapewnia dostępność swojej strony internetowej również w języku angielskim. W przypadku wystąpienia wątpliwości interpretacyjnych pomiędzy tekstem w języku polskim i angielskim, rozstrzygające znaczenie ma tekst sporządzony w języku polskim.