Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne
ENEA. Pełna energii. Sąsiedzi z ofertą „Stała cena"
Dziś rozpoczyna się druga odsłona jesiennej kampanii reklamowej ENEA. Po spocie wizerunkowym pn. „Energia daje zaufanie” zobaczymy historię dwóch fryzjerów - przedsiębiorców konkurujących ze sobą. Tylko jeden z nich, korzystający z oferty ENEA „Stała cena” nie musi przejmować się zużyciem prądu. Zawsze płaci ustaloną wcześniej stawkę.
Właściciele sąsiadujących ze sobą zakładów fryzjerskich prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie klientów, instalując coraz bardziej wymyślne i energochłonne neony reklamowe. Fryzjer odgrywany przez Andrzeja Grabowskiego - korzysta z usług ENEA. Drugi, w którego wciela się Artur Barciś - wybrał innego sprzedawcę energii elektrycznej. Podobnie jak w znanym wierszu Aleksandra Fredry „Paweł i Gaweł”, historia zbudowana jest na motywie żartobliwej konkurencji. Całość dopełnia warstwa dźwiękowa oraz filmowa, dla której inspiracją było dzieło Jeana Pierre-Jeuneta „Amelia”.
Za plan filmowy posłużyła mała, klimatyczna lubelska uliczka. Kampanię przygotowała Agencja Heads Advertising, reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Spoty będą emitowane w największych telewizyjnych stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Dodatkowym wsparciem będą reklamy prasowe w dziennikach ogólnopolskich i tygodnikach opiniotwórczych. Kampania produktowa potrwa do końca roku.
Mając na względzie zróżnicowany i międzynarodowy charakter akcjonariatu Enea SA, jak również postanowienia Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW, Enea SA zapewnia dostępność swojej strony internetowej również w języku angielskim. W przypadku wystąpienia wątpliwości interpretacyjnych pomiędzy tekstem w języku polskim i angielskim, rozstrzygające znaczenie ma tekst sporządzony w języku polskim.