Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne
ENEA. Pełna energii. Nowa kampania reklamowa
Rusza nowa kampania reklamowa ENEA, której twarzą będzie ambasador marki Michał Żebrowski. Przez najbliższe dwa lata spółka będzie posługiwać się nowym hasłem „ENEA. Pełna energii”.
Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwsza odsłona – wizerunkowa pn. „Energia daje zaufanie” startuje 5 listopada. Będzie oparta o spoty telewizyjne, których emisja zakończy się 18 listopada. Po niej rozpocznie się druga część – produktowa kampania „Sąsiedzi”, o znacznie szerszym zasięgu (telewizja, prasa). Jej tematem będzie oferta „Stała cena” dla małych i średnich przedsiębiorstw. Spoty reklamowe będą emitowane m.in. w kanałach TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TVN. Kampania prasowa będzie prowadzona w najbardziej poczytnych dziennikach i tygodnikach. Potrwa do końca roku.
Nową kampanię przygotowała krakowska Agencja Heads Advertising, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Mając na względzie zróżnicowany i międzynarodowy charakter akcjonariatu Enea SA, jak również postanowienia Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW, Enea SA zapewnia dostępność swojej strony internetowej również w języku angielskim. W przypadku wystąpienia wątpliwości interpretacyjnych pomiędzy tekstem w języku polskim i angielskim, rozstrzygające znaczenie ma tekst sporządzony w języku polskim.