Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne
ENEA rozpoczęła przetarg, w wyniku którego wyłoni współpracujące agencje badawcze
We wrześniu ENEA S.A. rozstrzygnie przetarg na wyłonienie agencji do badań marketingowych. Przetarg ten jest jednym z elementów prowadzonego procesu standaryzacji komunikacji korporacyjnej i marketingu w Grupie ENEA. W dalszej kolejności zostaną wyłonieni następni partnerzy: agencja reklamowa, dom mediowy i agencja eventowa.
Do udziału w przetargu zostało zaproszonych sześć agencji badawczych. W trakcie dwuletniego okresu współpracy, wyłoniony w przetargu podmiot, będzie wspierał działania Grupy ENEA w zakresie badań marketingowych dotyczących m.in. marki ENEA, tendencji rynkowych, preferencji klientów, prowadzonej aktywności reklamowej i komunikacyjnej. Badania będą realizowane również wśród pracowników.
- Rozpoczęliśmy proces standaryzacji komunikacji korporacyjnej i marketingu naszej Grupy – wyjaśnia Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej ENEA S.A. Paweł Oboda. - Wciąż rozwijamy nasze kompetencje w tym zakresie, potrzebujemy profesjonalnych partnerów do współpracy.
Mając na względzie zróżnicowany i międzynarodowy charakter akcjonariatu Enea SA, jak również postanowienia Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW, Enea SA zapewnia dostępność swojej strony internetowej również w języku angielskim. W przypadku wystąpienia wątpliwości interpretacyjnych pomiędzy tekstem w języku polskim i angielskim, rozstrzygające znaczenie ma tekst sporządzony w języku polskim.