Uwaga. Przeglądasz artykuł starszy niż rok – informacje w nim zawarte mogą być nieaktualne
ENEA awansowała do II etapu konkursu Złota Strona Emitenta 2010
Zakończył się I etap Konkursu "Złota Strona Emitenta 2010". ENEA S.A. znalazła się w gronie 57 spółek kwalifikujących się do II etapu Konkursu.
Celem konkursu jest promocja najlepszych stron internetowych spółek giełdowych. Ważne by były on przyjazne, efektywne i nowoczesne. Służą one bowiem komunikowaniu się emitenta z inwestorami, akcjonariuszami oraz środowiskiem biznesowym.
W I etapie konkursu oceniono strony internetowe 522 polskich oraz zagranicznych spółek giełdowych, których akcje były notowane 1 lipca 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, oraz na rynku NewConnect. Do II etapu zakwalifikowano rekordową liczbę 57 spółek. Laureatów podzielono na pięć kategorii konkursowych. ENEA S.A. znalazła się w gronie 12 spółek należących do indeksów WIG20 i mWIG40.
W miniony czwartek, 5 sierpnia rozpoczęto dalszą rywalizację. Tym razem w każdej kategorii konkursowej zostaną wyłonione 3 najlepsze spółki. Jury złożone ze specjalistów w 8 dziedzinach, po 4 osoby w każdym kryterium, oceniać będzie strony internetowe pod kątem m.in. jasność komunikatu, zawartości informacyjnej i innowacyjność komunikacji, poprawności zastosowanych technologii oraz opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Wyniki tego etapu zostaną ogłoszone 6 września. Z kolei ostateczne ogłoszenie werdyktu Kapituły Konkursu i wręczenie nagród laureatom „Złotej Strony Emitenta 2010" odbędzie się 1 października, podczas V Kongresu Zarządów Spółek Giełdowych SEG.
Mając na względzie zróżnicowany i międzynarodowy charakter akcjonariatu Enea SA, jak również postanowienia Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW, Enea SA zapewnia dostępność swojej strony internetowej również w języku angielskim. W przypadku wystąpienia wątpliwości interpretacyjnych pomiędzy tekstem w języku polskim i angielskim, rozstrzygające znaczenie ma tekst sporządzony w języku polskim.